Get Adobe Flash player

Škola v přírodě - středa 13. června

Je za námi další den... Po královské snídani - nabídka je opravdu široká - vločky, jogurt, přesnídávka, pudink, ovoce a zelenina, džemy, čokoláda, med, sýr, salámy, sladké zákusky, rohlíky, chleba, mléko a čaj - plníme opět táborové úkoly. Po svačině se scházíme před chatou a užíváme si her venku. Kluci hrají fotbal, menší děti vytvářejí stavby na pískovišti, někteří se snaží přemoci chůdy, provazový žebřík a lano, děvčata si hrají s obručí. Někdo se jen tak houpe nebo dovádí na trampolíně. Taštičky s jahodami k obědu udělaly radost všem. Po odpočinku balíme batoh a vydáváme se na pochod směrem Žacléř. Zámeckou cestou nahoru, dolů a zase nahoru a dolů. Jdeme lesem, povídáme si a už jsme u bývalého zámku. Čeká nás u brány průvodce - Adam ze 3. třídy. Bydlí v Žacléři a o svém okolí hodně ví. Potom jsme si prohlédli náměstí, kde jsme se nasvačili a posilnili na další cestu. Návštěva muzea a obchodu nám udělala radost - utráceli jsme kapesné a nakoupili hezké věci pro vzpomínku. Putování zpět ubíhalo rychle, protože jsme podle družstev hledali ukrytá čísla. Zdolali jsme asi 7 kilometrů a nikdo si na únavu nebo bolest nohou nestěžoval. Večer nás čekalo opékání vuřtů. Překvapila nás návštěva paní ředitelky a p. učitelek z naší školy. Oslavili jsme desáté narozeniny Kamči ze 4. třídy a strávili večer plný soutěží a her. Už se těšíme, co nás čeká zítra.

Mgr. Jana Sávová

Důležité informace pro strávníky

Věnujte prosím pozornost informacím, týkajících se platby za obědy na měsíc září 2017. Více zde.

esf-horizontalni eu-img msmt-img opvk-img

Škola je příspěvkovou organizací. Projekty a provoz této školy jsou spolufinancovány Evropskými fondy, MŠMT České republiky a Městem Trutnov.