Get Adobe Flash player

Školní výlet - 5. třída

Žáci páté třídy píší postřehy z dvoudenního výletu, který se konal ve dnech 19. a 20. června.

Kristýna Brunátová:
Ráno jsme se sešli na vlakovém nádraží. Jeli jsme až do Janovic, kde na nás čekala babička a děda Kuby Šimka. Dali jsme jim do auta věci, které jsme chtěli odvést do chalupy, a my jsme se šli svézt na koni. Potom jsme šli pod velením Kuby až do chalupy. Tam nás babička Kuby provedla a ukázala nám naše pokoje. Po provedení nám Kuba ukázal hasičské hadice. A potom jsme si šli všichni hrát - skákali jsme na trampolíně, hráli tenis a badminton. A holky i někteří kluci si vzali plavky a Kuba s ostatníma připravili hasičské hadice a postříkali všechny holky. Potom jsme šli do lesa stavět domečky - buď pro sebe nebo pro trpaslíky, někdo jenom lezl po stromech, Sára a Kiki postavili houpačku. Potom jsme vzali dřevo na opékání buřtů a šli jsme zpět do chalupy. A zase jsme si hráli, tentokrát nám tam připravili ping pong a stříleli jsme ze vzduchovky. A za chvíli jsme si všichni mohli opéct buřty. Společně jsme si připili dětským vínem. Pan Šimek nám ogriloval výborné kuřecí maso a k tomu jsme dostali rajčata, okurky a papriky. Když nám slehlo, zase jsme si mohli hrát a když se setmělo, šli jsme spát.

Eliška Uherková:
Letošní školní výlet se mi moc líbil, protože jsem se mohla svézt na koni. Tak skákání na trampolíně bylo super. Cestu teplickými skalami jsme si užili v hezkém počasí.

Filip Vít:
Na chatě u Kuby Šimka se mi nejvíce líbilo, jak jsme si tam hráli s hadicemi. A všem se líbila velká trampoška, na které jsme skákali.  V lese jsme si stavěli bungry a lezli na stromy a na posed a také jsme chytali motýly. Navečer jsme si kopali a pinkali, házeli. A když jsme se vydováděli, tak jsme si opekli buřty a pan Šimek nám připravil výborné maso a pak jsme šli spát. Spalo se nám výborně. Dali jsme si snídani a šli jsme do Teplických skal, kde jsme se prošli vyhlídkovou cestou. A odtamtud jsme si šli dát hamburger a palačinky. Poté jsme šli na vlak a jeli domů.

Jakub Šimek:
Líbilo se mi, že se dětem líbily hadice. Pak se mi líbila túra ve skalách. Jsem rád, že se to povedlo a doufám, že se to dětem líbilo.

Sára Adamová:
Jeli jsme vlakem do Janovic na chalupu k paní Šimkové a byli jsme tam dva dny. Večer jsme opékali buřty a zpívali jsme Buráky. Taky jsme stavěli v lese domečky a Kiki a já jsme postavily houpačku. Skákala jsem přes Kiki a Báru na trampolíně salta. Byli jsme se podívat v Teplických skalách.Výlet se mi líbil.

Daniel Fical:
Když jsme přišli do Teplických skal, moc se mi líbila Sahara a Sibiř. A pak se mi líbilo, jak jsme pozorovali sokoly.

Kristýna Větrovcová:
První den byl super. Vytáhli jsme hadice a stříkali jsme po sobě. Šli jsme do lesa stavět domky. Já a Sára jsme postavily houpačku. Moc jsme si to užili. Opékali jsme buřtíky a povídali si vtipy. Po večeři jsme šli znova na trampolínu a hráli si.
Ráno jsme vstali, nasnídali se a vyrazili na výlet. Na schodech ve skalách jsem spadla a narazila si zadek. Pán nám ukazoval video, jak létají sokoli ve skalách.

Barbora Kopecká:
Největší zážitek, který jsem si z výletu přivezla, byla návštěva hřebčína, kde nás nechali na koni i povozit. Líbilo se mi také u Kuby na chalupě, kde jsme přespali. Krásná byla i návštěva Teplických skal.

Andrea Dlouhá:
Dnes se mi líbily Teplické skály, byla to krásná procházka, ale namáhavá. Užila jsem si to moc. Moc se mi líbila i trampolína a spaní bylo taky super. Byla jsem ranní ptáček.

Jaroslav Matyska:
V úterý jsme se sešli na vlakovém nádraží a potom jsme jeli vlakem do Janovic, odkud jsme šli na projížďku na koni. A pak pod vedením Kuby jsme došli do jejich chaty, kde bylo hezký a zábavný opékání. Druhý den jsme šli do Teplických skal, kde jsme si to náramně užili. Po tomto pěkném výletu jsme se dobře najedli. Výlet se mi velice líbil.

David Moronga:
Na výlet jsme se vydali do Janovic na chatu ke Kubovi Šimkovi. Bylo to tam super, stříkali jsme se hadicí, skákali na velké trampošce, opékali buřtíky, zažili jsme spoustu dobrodružství a legrace. Podívali jsme se i do skal a pak už hurá na vlak a domů.

Důležité informace pro strávníky

Věnujte prosím pozornost informacím, týkajících se platby za obědy na měsíc září 2017. Více zde.

esf-horizontalni eu-img msmt-img opvk-img

Škola je příspěvkovou organizací. Projekty a provoz této školy jsou spolufinancovány Evropskými fondy, MŠMT České republiky a Městem Trutnov.